Anmäl dig till eventet här.

6:e Oktober 10:00 - 10:45

Så här arbetar vi med er

Steg 1. Planering

Vi går tillsammans genom syfte och mål. Med vårt pusselbitstänk så kan vi bestämma nivå av interaktion och skräddarsy verktyget för er. Exempelvis om det ska vara möjligt att kommentera, gilla, dela eller ska deltagare kunna ladda upp egna förslag?

01

Steg 2. Publicering

Är dialogen knuten till en plats så föreslår vi att sätta ut posters med QR-koder som enkelt kan skannas med medborgares mobiltelefoner. Efter det så publicerar vi information kring dialogen i relevanta kanaler. Nu väntar vi med spänning!

02

Steg 3. Dialog

Det är enkelt att deltaga. WINR bäddas in på valfri sida. Så en kommun exempelvis har WINR inbäddat på en av sina egna sidor vilket bibehåller förtroendet som kommunen har. Deltagandet går lika bra på mobil som på desktop. Det är enkelt att moderera med.

03

Steg 4. Insikter

Efter projekttiden är slut så ska det vara enkelt att se rapporter och få insikter utifrån dessa. Adminvyn erbjuder smidiga rapporter och statistik. Har ni använt kartfunktioner så kommer ni se alla kartpunkter samt kunna filtrera dem utifrån demografi.

04
Kontakta oss

Detta erbjuder vi

Fördelar

Inbäddat

WINR bäddas in på valfri webbplats. Dialogen kommer inte upplevas som levererad från en tredje partner.

GDPR

WINR är genomgående anpassat enligt de regler och krav som GDPR medför. Servrarna finns i Sverige.

KARTA

Vi använder de bästa och säkraste karttjänsterna levererade från Lantmäteriet. Enkla att interagera med.

RAPPORTER

Efter en genomförd dialog så är det enkelt att få rapporter och statistik. Data går även få i excel-format.

AGENDA
2030

Tillsammans med kommuner har vi byggt denna tjänst. Vi har alltid med 2030-målen i åtanke och hur vi kan underlätta för offentliga verksamheter att nå dessa.

Kontakta oss
  • 16.3 Säkerställ ett lyhört, inkluderande och representativt beslutsfattande.
  • 10.2 Främja social, ekonomisk och politisk inkludering
  • 11 Hållbara städer och samhällen